2009. szeptember 15., kedd

Hajrá Vasas!

Régen sokat jártam focimeccsre, de az utóbbi években a rendsze-ressé vált balhék miatt hanyagolom az élőben történő szurkolást. A TV előtt azonban ma is megnézem az érdekesebb mérkőzéseket, sajnos elsősorban a külföldieket. Ilyenkor a csemetéim is gyakran mellém kuporodnak és együtt drukkolunk.
Egyszer-kétszer már mondták nekem, hogy szeretnék, ha kivinném őket a közeli Vasas pályára, amelynek a fényei az aktuális szombat estéken bevilágítanak a konyhánk ablakán, sőt, még a szurkolók hangja is gyakran behallatszik.
Én ilyenkor mindig igent mondtam, a múlt hétvégéig abban a hitben, hogy lányok lévén ezt nem gondolják igazán komolyan. Na, annál inkább meglepődtem szombaton, amikor Kati lányom elkezdett nyaggatni, hogy ő igenis nagyon szeretné, ha elvinném. Kiderítettem, hogy aznap pont van hazai meccs, ami este 7-kor kezdődik és a Kaposvár lesz az ellenfél.
Így nem volt mit tennem, mint betartani az ígéretemet. 1/2 7-kor fogtuk magunkat és gyalog elindultunk a Fáy utca felé. Timikém szerencsére nem akart velünk jönni, így bátrabban fogtam Katám kezét és bíztam benne, hogy ezen a pályán talán kevésbé erőszakos emberekkel találkozunk és biztonságban megnézzük majd az első félidőt. Én balga azzal számoltam ugyanis, hogy ennyi idő alatt biztosan megunja majd a lányom az egy helyben ülést és mehetünk haza. Hát nem így lett! Annyira élvezte a játékot, hogy a szünetben át kellett vinnem a másik kapu elé, hogy ott talán majd végre gólt is látunk. Erre bizony még sokáig várnunk kellett, mert a bíró spori enyhén szólva érdekesen vezette a mérkőzést. Lányocskám annyira élvezte a helyzetet, hogy előbb szotyizni kezdett, majd kissé bátortalan hangon ugyan, de ő is rákezdett a Hajrá Vasas-ra! Ennek meg is lett az eredménye, mert a hajrában csak sikerült végre a góllövés és 1-0 lett a végeredmény. Innen is üzenem a Mészöly Gézának, hogy küldheti a bérletet a gyereknek, ha azt akarja, hogy jól szerepeljen a csapat.

6 megjegyzés:

  1. :D
    S még mondják azt, hogy nincs utánpótlás-nevelés. Te mindenesetre a szurkoló utánpótlást jól kezeled :)

    VálaszTörlés
  2. hmmmm.
    András!
    Én meg üzenem neked, hogy a csapatom lesz a bajnok!
    Mátéval megyünk meccsre megint.
    Hajrá Újpest, hajrá lilák!

    VálaszTörlés
  3. Micsoda sport rovat van itt kialakulóban? Foci? Az nagyon jó sport még a lányoknak is. Én tegnap 4 fiút vittem edzésre, amin olyan jókat vidultam, hogy már ezért is megérte. Jók voltak a fiaim a sportatlétikában, de kivált a Tamás őt az edző tartóembernek szemelte ki, Danit meg akrobatikai mutatványokra. Mi lesz a folytatás? Nem tudom! Egyenlőre azon agyalok, hogyan tudom összeszedni a pénzt rá. Nem sok, de nekünk sok. Szponzorokat kellene keresnem. Jó focizást és vidd máskor is a lányodat a meccsre. üdv. Mária
    Jó, hogy itt vagy!

    VálaszTörlés
  4. Catnek köszönet a hozzászólásért!

    PI bácsi, én úgy látom a tabellán, hogy nem a Dózsa az első. De azért reménykedni jó dolog :-)

    Mária, kívánom neked, hogy sikerüljön annyi pénzhez jutnod, hogy a gyerekek sportolhassanak.

    Üdv mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Dózsa?
    Bakker az a fénykorodban volt:D
    Most Újpestnek hívják:)

    VálaszTörlés
  6. Az lehet, hogy már csak Újpest, de a lényegen ez nem változtat: a tabellán már nem is a második :-( hiába a lejtőn nehéz megállni :-))

    VálaszTörlés