2009. szeptember 21., hétfő

Csillagok születtek?

Ismét a csemetéimről szeretnék újabb történetet közreadni nektek.
Kb. másfél éve nyáron az egyik játszótéren voltam velük, amikor odajött hozzánk egy kedves hölgy azzal, hogy mennyire bájosak és szépek és hogy lenne-e kedvük reklámfilmekben szerepelni? A kérdés eléggé költőinek bizonyult, mert a lánykáim csillogó szemekkel igent mondtak. Elkérte a nevüket és az elérhetőségünket, majd kedvesen elbúcsúzott tőlünk. Néhány hét múlva felhívott és egy próbafelvételre invitált minket, amire el is mentünk. Ott aztán igencsak meglepődtünk, mert rengeteg apróbb-nagyobb gyerek közé csöppentünk. Néhány óra várakozás után végre róluk is elkészültek a fotók és hazamehettünk. Hetekig be voltak sózva, hogy mikor hívják őket filmezni, de miután nem jött a várt telefon, lassan belenyugodtak, hogy nem kellenek.

Már teljesen el is felejtettük az egészet, amikor is másfél hete megcsörrent a telefonom és egy kedves hangú hölgy az iránt érdeklődött, hogy van-e kedvünk részt venni egy válogatáson? Egyeztettem a lányokkal és utána igent mondtunk. Kissé izgatottan mentünk a próbafelvételre, ahol a már ˝szokásos˝ fotókon kívül készült róluk egy videó is, amin különböző szituációkat kellett eljátszaniuk. Persze nagyon élvezték az egészet és mindent úgy csináltak, ahogy ott mondták nekik. Utána jutalmul beültem velük fagyizni egy jó helyre és arról beszéltem nekik, hogy ha mégsem őket választják ki, akkor se essenek kétségbe, fogják fel egy jó mókának az egészet.

Mindezek után eléggé meglepődtem, amikor múlt hétfőre elhívtak egy másik helyszínre azzal, hogy maga a rendező is megnézné őket a döntés előtt. Persze izgatottak voltak mindketten, de én is fel voltam dobva az újabb lehetőségtől.
Itt rajtuk kívül már csak egy ikerpár volt ott, akiket egy rövid beszélgetés és néhány újabb fotó után haza is küldtek.
Na itt lettünk ám igazán csak izgatottak! Főleg azután, hogy egy fiatal lány közölte, némi várakozás után ruhapróbára is sor kerül majd. Így is történt. Bekísérték őket az öltözőbe és sorra adták rájuk a különböző stílusú holmikat, majd mindben lefotózták őket. Mikor végeztek az összes variációval, visszavehették a saját ruhájukat. Ekkorra már biztosak voltunk benne, hogy őket választották ki, mert mindenki mosolygott rájuk és nagyon dicsérte őket. Nem is csalódtunk, mert a végén közölték velünk, hogy két nap múlva jelenjünk meg a Fót és Mogyoród között nemrég épült Astra Filmstúdióban.
Csak a kezdési időpont miatt aggódtam, mert reggel 7.15-re kellett kiérnem velük és bizony nem igazán szoktak ilyen korán felkelni.

Szerencsére minden jól alakult és ha kissé álmosan is, de sikerült pontos időben megjelennünk a helyszínen. Itt azután alaposan meglepődtünk azon, hogy mennyi ember dolgozik egy aránylag rövid reklámfilm felvételén akkora volt a sürgés-forgás körülöttünk. Nekik sminkesre nem volt szükségük, de ezen kívül volt öltöztető és egy mesterfodrász, aki folyamatosan figyelte őket, hogy mindig rendben legyen a frizurájuk. Egy buszban pedig megállás nélkül készítették a különféle ételeket és inni és rágcsálni való is akadt bőven.
Érdekes volt ez a helyzet és tetszett a nagy felhajtás mindnyá-junknak. Az édesanyjuk is elkísért, hogy megosszuk egymás közt a terheket. Szükség is volt erre, mert a megbeszélt 7-8 órányi felvételi idő a rengeteg kamera beállításnak és ismétlésnek köszönhetően igencsak kitolódott. Emiatt este 7 lett, mire a stáb azt mondta, hogy most már elégedettek a felvételekkel és mehetünk haza. Addigra már a kis édeseim teljesen ki voltak facsarodva és már mi is szinte beültünk a díszletbe, hogy még egy kicsit bíztassuk őket a kitartásra.
Ettől függetlenül nagyon élvezték a ˝munkát˝ és jól szórakoztak közben. Nekem azt mondták utána, hogy úgy érezték magukat, mint a filmsztárok. A legvégén még a rajtuk lévő ruhákat is nekünk adták, aminek rendkívül örültek is a manóim. Abban is mentek másnap oviba, ahol minden óvónő velük foglalkozott az előző napi reklám miatt.
Sajnos itthon nem lesznek láthatóak, mert Izraeli volt a rendező és a megrendelő is, de megígérték, hogy amint elkészülnek a vágással, mi is kapunk majd a felvételből.
Ha ez megtörténik, akkor majd felteszem ide a filmet, hogy Ti is megnézhessétek!


5 megjegyzés:

  1. Rákattintottam a képre és már értem is a kiválasztás okát: gyönyörűek a lányaitok. Kíváncsi leszek a távoli csillagokra, biztos nagyon ügyesek voltak.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a dícséretet! Valóban ügyesek voltak.

    VálaszTörlés
  3. Nekünk is felajánlották, hogy Ádám baba lehetne egy reklámba, de én elálltam ettől, mert tudtam, hogy ez mivel jár. Igaz, hogy magam még nem vettem részt ilyenen, de rengeteg filmet megnéztem (régebben)és onnan tudom, hogy nem fenékig tejfel a dolog. Jönnek, mennek, állítanak, törölnek, sminkelnek, egy szóval mozgásban tartanak szinte egész nap. Nem tehettem ki ennek a kicsi babát. Üdv. Mária
    Szépek a lányok!

    VálaszTörlés
  4. Teljesen egyetértek veled. Amíg ˝kicsik˝ voltak, addig én sem engedtem volna a csábításnak. Még nekem is sok volt az egész napos jelenlét, pedig engem nem is filmeztek. Ők viszont egész jól bírták, sőt, még élvezték is a helyzetet. Így azután nem bánom, hogy részt vettek benne.

    VálaszTörlés