2009. július 23., csütörtök

Mikroszálas törlőkendők


A mikroszálas törlőkendők speciális szálszerkezetüknek köszönhetően a felülettisztí-tás alkalmazási lehetőségei-nek és hatékonyságának új távlatait nyitják meg. Nagy mennyiségű szennyeződés, por és zsír felvételére képesek különösebb erőkifejtés nélkül, mert már a felület könnyed áttörlésével elérik a kívánt hatást; ezzel energiát, időt és pénzt lehet megtakarítani. A hagyományos termékekkel végzett vizsgálatok tanúsítják, hogy a mikroszálas törlőkendők rövidebb idő alatt képesek tisztaságot teremteni, mert más hagyományos törlőkendőkkel ellentétben egyszerre bírnak hidrofil és lipofil tulajdonságokkal, azaz egyszerre szívnak fel zsírt és nedvességet.

Mit is jelent a "mikroszál" kifejezés?

A legjobb minőségű mikroszálas törlőkendők elemi szálvastagsága csupán néhány mikron, így a hagyományos törlőkendőéhez képest a mikroszál akár 100-szor is vékonyabb szálat jelent, ezáltal a felületi érintkezési pontok száma hatványozott mértékben megnövekszik.

Milyen tisztítási feladatokra használhatók?

- épületek professzionális belső tisztítására
- portörlés, ujjlenyomatok letörlése
- üveg, tükör, csempe és műanyagtisztítás
- festés előtti felülettisztítás
- polírozás, vaxolás
- optikai és elektronikai berendezések tisztítása
Száraz és nedves használat esetén is kiválóan működnek.

Mi a különbség az egyes gyártók termékei között?

- a szálstruktúra és szálvastagság eltérő
- a neves gyártók termékei hosszú élettartamúak, mivel a kendők anyaga nem szöszöl, és nem morzsolódik, valamint általában kellemes érintésűek, puhák és rugalmasak
- hányszor moshatóak
- öblítőszer károsítja-e (a törlőkendők nagytöbbsége öblítőszerrel érintkezve elveszíti előnyös tulajdonságai jelentős részét)


6 megjegyzés:

  1. Egyszerre kettővel szoktam dolgozni, mert annyira jók, hogy öröm kézbe venni. Nem szeretek port törölni, de ezekkel még ezt is elviselem.
    Mária

    VálaszTörlés
  2. Hová tűntél?????
    Hová lettél?????
    Már rég nem írtál. Szabad kérdezni, hogy miért?
    üdv. Mária

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mária!

    Köszönöm az aggódást, jól esik a lelkemnek :-)
    Eltűnésem oka egyrészt a nyári szünettel, másrészt magánéleti problémákkal magyarázható.
    Ígérem, hogy a jövő héttől ismét aktívabb leszek!

    Kellemes pihenést és tartalmas szórakozást a hétvégére nektek!

    András

    VálaszTörlés
  4. Rajongója vagyok a minőségi (nem utánzat!) mikroszálas törlőkendőknek. Nagyon szeretem szárazon és vizesen is használni. Majd egyszer én is teszek be anyagot róla (lehet, hogy épp a tiédet?), hogy az is tudhasson róla, aki még nem találkozott vele.

    VálaszTörlés
  5. Én szerelmese lettem a mikroszálas törlőkendőknek. Esetleg a te leírásodat beilleszthetem alkalom adtán a blogomba? Természetesen forrásként hivatkoznék a te blogodra.
    Tényleg annyira szeretem ezeket használni szárazan és vizesen is (persze vegyszer nélkül!). Olyan koszokat leszedett nekem, amit előtte csak vegyszerrel tudtam. Meg én úgy is szoktam másoknak figyelmébe ajánlani, hogy ezzel még a gyerekek is takaríthatnak, hiszen nem kell őket elzavarni azzal a felkiáltással, hogy menj innen, mert erős vegyszer!!!

    További jó pihenést, munkát és blogolást!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mária!

    Nyugodtan illeszd be az írásomat a blogodba. Örülök, hogy hasznosnak találtad :-)
    Üdv
    Pappos

    VálaszTörlés