2009. augusztus 20., csütörtök

Aggódó olvasó

Máriától kaptam tegnap egy kedves levelet, melyben afelől érdeklődött, hogy hová tűntem egy ideje és miért nem írtam a blogomba.Bevallom, nagyon jól esett az aggódása, mert nem sejtettem, hogy ez bárkit is érdekelhet. Innen is köszönöm néked Mária!

Több oka is van annak, hogy az utóbbi hetekben nem írtam semmiről. Egyrészt nyár van és oviszünet (vagyis többet lehetek a csemetéimmel), azután az eddigi hajtás után kell a kikapcsolódás, másrészt pedig közbejött egy nagy munka, ami sajnos rosszul alakult.
Ezen felül pedig kissé elkeserített, hogy nem növekedett az olvasóim tábora. Röviden: vagy időm, vagy kedvem nem volt ahhoz, hogy írjak.

Ma elutazom egy 4 napos aktív pihenésre és utána újult erővel belevetem magam a munkába, tehát ismét lesz miről írnom.

Kellemes hétvégét minden kedves olvasómnak!

7 megjegyzés:

  1. Nem egyszer halottam a rádióban, hogy egy blog beindításához minimum fél év kell! Indulj ki abból, hogy ezt magadnak íród a munkádról, írjál minden nap egy kicsikét, az se gáz, ha belépsz a neked tetsző játékokba. Nálam is indul majd egy, de azt még meg kell terveznem. Tegyél be érdekes képeket esetleg videókat. Úgy képzeld ezt a blogozást, mintha egy nagy hirdető tábla lenne. Mi az elvárás egy ilyen táblánál? Hát, hogy figyelemfelkeltő legyen, sokan figyeljenek fel rá! Ez csak tanács. Nincs mit köszönnöd, én is jártam így, de rájöttem, hogy az én blogom elsősorban magamnak készül (nem utolsó, hogy hányan nézik). Van másik kettő blogom is ott nincs nagy látogatottságom, de most készül a negyedik, ami egyben a komoly munkám lesz. Nem titkolom, hogy mivel nem tudok ennyi gyerek mellől dolgozni járni, ezért a szakmámból kifolyólag az interneten keresztül kell megpróbálnom valamit kihozni. Terveim megvannak, a csapat is megvan, de még a programozóm nem tudta összehozni az oldalamat. Nem vagyok könnyű eset ebből a szempontból, mert az új oldallal szemben sok elvárásom van, ami nem egyszerű. Ha kész lesz és elindul szívesen látlak ott is. Jó pihenést, kikapcsolódást! Üdv. Mária
    Ha valóban akarsz blogozni NE ADD FEL! Nekem ez egy kikapcsolódás és élvezem is. (Férjem már kevésbé, mert szerinte sokat ülők a gép előtt. Mi a sok? Az a napi 4-5-6-7 óra? Na nem ennyit nem vagyok itt, de kb. 3 órát összesen igen.)Még egy tanács, ahová benézel írjál a megjegyzésbe, nem baj, hogy nők a blogosok, akikhez benézel! Mindenki szereti, ha írnak neki. Így esélyed lesz arra, hogy benézzenek hozzád.

    VálaszTörlés
  2. Majd egy bejegyzésemben népszerűsítem a blogod, mert én is szerencsére megismerkedtem valakivel, aki felhívta a figyelmemet a környezetbarát takarításra, életre.
    Tetszik a blogod, értékes!!!!

    VálaszTörlés
  3. Látod, csak egyszer tettem ki a címedet és már itt az első bejelentkező. Remélem, hogy lesz több is, mert kell az oldalad!
    Üdv. Mária+9 gyerek

    VálaszTörlés
  4. Szia! Van nálam egy kis limonádé a részedre, gyere át hozzám és vedd át! Üdv. hajnalimosoly.blogspot.com vagyis én.

    VálaszTörlés
  5. Üdv mindenkinek!

    Köszönöm a hasznos és bíztató hozzászólásokat! Máris jobb a kedvem :-)
    Most egy kicsit dolgozgatok, feldolgozom a szabim alatti restanciát, de utána írok egy nagyon érdekes hétvégi élményemről!

    VálaszTörlés